اساس راه اندازی وب سایت های تجاری
این مقاله توسط مرکز طراحی وب سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
صفحات تجاری در کل دارای سه بخش هستند :
خصوصیات محصول: هر مشتری بایستی بتواند یک محصول خاص را از بین مجموعه ای از محصولات مشخص نماید. این کار میتواند به صورت تصویری، با استفاده از یک لیست انتخابی یا با استفاده از یک برنامه جستجو انجام گردد.
مشخصات محصول: اکثر محصولات صنعتی همراه با توضیحاتی عرضه میگردند که صفحه توضیحات نامیده میشود یک صفحه مشخصات آمیخته ای از متن، عکس و شرحی در مورد کارایی محصول در یک برگ کاغذ میباشد. خصوصیات ویژگی ها یا تصویر توصیف کننده ساختار کالا، معمولا دلیل فروش یک کالا میباشند. البته با توجه به قابلیتهای وب، ایجاد صفحه مشخصات محصول در وب به روش قدیمی، محدود کننده به نظر می اید. مشخصات کارایی کالا میتواند به صورت 3d و همراه با حرکت ایجاد گردد، همچنین خود محصول در حال انجام کار، قابل نمایش باشد.
ارتباط با مشتری: کارت های خوبی را که در آنها از شما سئوال میشود «آیا علاقه مند هستید که نمایندگی سرویسهای مشتری در مورد محصولی خاص با شما تماس بگیرد؟» را بخاطر بیاورید. با استفاده از وب سئوالات تقریبا پس از پرسیده شدن جواب داده خواهند شد. ساخت صفحات خرده فروشی کاملا با صفحات صنعتی متفاوت است چرا که در مورد محصولات خرده فروشی، انتقال اطلاعات تکنیکی چندان مورد توجه نمیباشد. به هر حال چیزی که در این نوع صفحات دارای اهمیت بسیار است، تطابق تصاویر با اصل کالا میباشد.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ارزان ایفانت آماده شده . شما می توانید ما به تبادل لینک رایگان بپردازید.
نظرات
ارسال نظر