لذت بردن از گردشگری بابه همراه داشتن کودک

نوشته شده توسط:افلقب عغف | ۲ دیدگاه


هیجان بردن از سفر با بچه

چند روز قبل از سفر، توصیه های بااهمیت گردش را به بچه ‌تان یاد بدهید

وقتی حرف از تعطیلات به میان جاری می شود خیلی از خانوادهها به دلیل نگرانی

 و سختی گردش با بچه، به جاهای نزدیک و درون شهری راضی می‌شوند و

یا قید آن را می‌زنند! البته اگر مردم بدانند که با رعایت توصیه های ایمنی و غذایی آسان می‌توانند

مسافرتی خاطره انگیز را با بچه‌ها تجربه کنند، هم اکنون شروع کار می‌شوند و برای تعطیلاتشان برنامه می‌چینند.

1- مراقب مکان‌هایی که به آنجا مسافرت می‌کنید و افرادی که ملاقات می‌کنید باشید.

2- به اندازه کافی پوشک و کهنه بچه تهیه کنید و آنها را در یک کیف مناسب بگذارید. دستمال، پماد، حوله‌های کاغذی، دستمال نخی، یک تشک برای عوض کردن بچه، پتو، پستانک و لباس را هم فراموش نکنید.

3- فهرستی از لوازم و وسایل ضروری آماده کنید و آنها را در پلاستیک‌های جداگانه نگهدارید تا در موارد لازم بتوانید پوشک‌های کثیف و لباس‌های خیس را در آنها قرار دهید.

4- از هتل ها یا مکان‌های اقامتی که امکانات رفاهی مناسبی دارند استفاده کنید.

5- آسپیرین بچه، کرم ضد آفتاب، دندانگیر و وسایل دیگری که کودک در زمان سینه خیز و چهار دست و پا رفتن به آنها نیاز دارد از جمله چیز‌هایی هستند که باید همراهتان باشد.

6- برای میان وعده‌هایتان به اندازه کافی خوراکی بردارید.

مسافرت با اتومبیل شخصی,وسایل سفر

زودتر رسیدن به محل حرکت مورد‌ نظر باعث می‌شود بچه ها استرس نگیرند

 
7- زمانِ رسیدن به وسیله نقلیه‌ای که می‌خواهید با آن به مسافرت بروید بسیار مهم است. چرا که بچه‌ها سرعت حرکت را کند می‌کنند. بنابر این لازم است چند ساعت زودتر از ساعت حرکت به محل مورد نظرتان برسید.

8- زودتر رسیدن به محل حرکت مورد‌نظر باعث می‌شود بچه ها استرس نگیرند و با خیال راحت به تماشای پرواز هواپیما‌ها و حرکت قطار‌ها و اتوبوس‌ها بنشیند و آرام شوند.

9- پیشنهاد می‌کنیم چند هفته قبل از مسافرت، نکات مهم سفر را به کودک‌تان آموزش دهید. با او درباره علائم مختلفی که ممکن است در فرودگاه، ترمینال، ایستگاه راه آهن و  جاده ببیند صحبت کنید. این علائم و آداب را می‌توانید به همراه بازی به آنها آموزش دهید تا در هنگام مسافرت عملکرد بهتری داشته باشند.

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۵:۳۴

    It is not my first time to visit this website, i am visiting this site dailly and obtain pleasant facts from here all the time.

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۹:۱۷

    Just want to say your article is as astonishing. The clarity in your post is simply spectacular and i could assume you are an expert on this subject.
    Well with your permission let me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post.

    Thanks a million and please continue the rewarding work.

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون داخلی و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا , اخذ اقامت کانادا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات آرایشگاه عروس ,برگزاری مراسم و ... در وبلاگ منتشر میشود.