ایراد تازه در سیستم عامل ios 9.3 آیفون

نوشته شده توسط:افلقب عغف | ۲ دیدگاه

ایراد تازه در سیستم عامل ios 9.3 اپل

سیستم عامل ios 9.3، به‌روزرسانی تازه سیستم‌عامل موبایل لمسی شرکت آیفون دچار بعضی ایرادها شده است.

به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه سیستم عامل تلفن های همراه هوشمند شرکت اپل یعنی ios 9.3 شروع عالی ندارد. آیفون مجبور شده به دلیل بوجود آمدن پاره‌ای از مشکلات موقتا انتشار این آپدیت تازه را متوقف کند.

درست زمانی که شرکت اپل انتشار یک نسخه اصلاح شده از ios 9.3 را از سر گرفته بود مشکل جدیدی پدید آمده. در یکی از وبسایت‌های انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان اپل، بعضی از کاربران آی‌فون 6 و آی‌فون 6s از اینکه در به‌روزرسانی جدید تعدادی از اپلیکیشن‌ها درست کار نمی‌کنند، شکایت کرده‌اند.

ظاهرا چندین لینک مربوط به مرورگر پیش‌فرض اپل Safari، بخش Mail، یادداشت و پیام‌ها دچار مشکل شده‌اند. اپلیکیشن‌های فوق به جای آنکه به سایت‌های مربوطه وصل شوند، بسته شده یا هنگ می‌کنند.

در این میان بعضی گفته‌اند از کار انداختن JavaScript می‌تواند به حل برخی مشکلات در مرورگر Safari کمک کند، اما مشخص است که این کار راه حلی اساسی برای رفع مشکلات نیست.

گرچه اغلب این شکایات از طرف کسانی که جدیدترین مدل‌های آیفون را در اختیار دارند به گوش می‌رسد، اما برخی با گوشی‌های قدیمی‌تر هم همین مشکلات را تجربه کرده‌اند. کسانی هم می‌گویند این مشکلات قرار بوده در ios 9.2.1 حل شود ولی حل نشده.

  • BHW

    BHW

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۲:۲۷

    Hey there! I realize this is somewhat off-topic however I had to ask.
    Does managing a well-established website like yours require a massive amount work?

    I am brand new to running a blog however I do write in my diary daily.
    I'd like to start a blog so I will be able to share my personal experience and feelings online.
    Please let me know if you have any kind of suggestions or tips for
    brand new aspiring blog owners. Appreciate it!

  • manicure

    manicure

    • ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۹:۴۵

    I pay a visit every day some websites and blogs to read content, however this web site gives
    quality based writing.

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون داخلی و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا , اخذ اقامت کانادا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات آرایشگاه عروس ,برگزاری مراسم و ... در وبلاگ منتشر میشود.